Subject: Vastus Riigitee 20225 Väljataguse tee km 0,55-0,65 lõigu projekteerimistingimuste menetlusse kaasamine
From: "Telia dokumendihaldus" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 20 Nov 2024 11:39:39 +0200

Teie  19.11.2024 nr 8-1/24-005/19805-1

Meie 20.11.2024 nr EC.1-5.1/1361-1

Edastame Telia Eesti AS vastuse.

Riigitee 20225 Väljataguse tee km 0,55-0,65 lõigul paiknevad Teliale 
kuuluvad siderajatised.

Projekteerimiseks võtta siderajatiste kaitsmiseks, säilimiseks või 
ümberehitamiseks tehnilised tingimused Ehitajate portaal“ 
<https://www.telia.ee/partnerile/ehitajale-arendajale> Telia teenused 
ehitajale, arendajale ja maaomanikule - Telia

Lugupidamisega

Margus Kantsik

füüsilise võrgu hoolduse juht

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Mustamäe tee 3, 15033 Tallinn, Eesti

 <http://www.telia.ee> www.telia.ee

Telia Eesti AS 10234957

Saatja: [email-masked] <[email-masked]>
Saatmisaeg: teisipäev, 19. november 2024 16:19
Adressaat: Elektrilevi OÜ <[email-masked]>; Telia 
dokumendihaldus <[email-masked]>
Teema: Riigitee 20225 Väljataguse tee km 0,55-0,65 lõigu 
projekteerimistingimuste menetlusse kaasamine

Tere!

Teile on saadetud Transpordiameti dokumendihaldussüsteemi Delta kaudu 
dokument.

Pealkiri: Riigitee 20225 Väljataguse tee km 0,55-0,65 lõigu 
projekteerimistingimuste menetlusse kaasamine

Registreerimise kuupäev: 19.11.2024

Registreerimise number: 8-1/24-005/19805-1.

Dokument on manuses.

Transpordiamet
Valge 4
11413 Tallinn
kliendiinfo 620 1200, [email-masked] <mailto:[email-masked]>
www.transpordiamet.ee <https://www.transpordiamet.ee>

See e-kiri võib sisaldada informatsiooni, mis on kaitstud volitamata 
avaldamise või jagamise eest. Kui Sa ei ole selle e-kirja õige adressaat, 
siis palun teavita sellest e-kirja saatjat ja kustuta kiri ning kõik sellele 
lisatud manused ilma neid jagamata või kopeerimata ning ära avalda nendes 
sisalduvat teavet teistele isikutele.

Telia Company töötleb e-kirju ja teisi dokumente, mis võivad sisaldada 
isikuandmeid, vastavalt Telia Company 
<https://www.telia.ee/images/documents/juhendid/est/kliendiandmete_privaatsuse_poliitika.pdf> 
Privaatsuspoliitikale.

This email may contain information which is privileged or protected against 
unauthorized disclosure or communication. If you are not the intended 
recipient, please notify the sender and delete this message and any 
attachments from your system without producing, distributing or retaining 
copies thereof or disclosing its contents to any other person.

Telia Company processes emails and other files that may contain personal 
data in accordance with Telia Company’s Privacy Policy 
<https://www.teliacompany.com/en/about-the-company/privacy/> .

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.